יום שני, 12 בינואר 2015

מדריך לאייפון: יצירת רינגטון לאייפון

מדריך יצירת רינגטון לאייפון
אם שמתם לב או לא, בניגוד למכשירים סלולרים אחרים שבהם ניתן לבחור כל שיר מהמכשיר בתור צלצול, במכשירי האייפון אי אפשר. אך במדריך זה נלמד כיצד להפוך כל שיר שאנחנו רוצים לרינגטון לאייפון דרך תוכנת iTunes.
המדריך פעל על הגרסה החדשה iTunes 10.2.1.1.



צעד ראשון – בחרו את השיר שאתם רוצים להפוך לצלצול ומצאו אותו בתוך תוכנת הiTunes. לאחר שבחרתם לחצו עליו קליק ימני של העכבר ובחרו באפשרות “Get Info”. 

בחלון החדש בחרו בלשונית “Options”, לאחר מכן סמנו בV את “Start Time”  והכניסו בתיבה את הזמן בו אתם רוצים שהרינגטון יתחיל. לאחר מכן, סמנו בV את “Stop Time” והכניסו בתיבה את הזמן בו אתם רוצים שהרינגטון יפסיק. (שימו לב – יש הגבלה של עד 30 שניות לרינגטון באייפון, אז אני ממליץ שתעשו אפילו שניה אחת פחות). לאחר שסיימתם לבחור את זמני הרינגטון לחצו "OK".

צעד שני – לחצו שוב קליק ימני של העכבר על השיר ובחרו באפשרות “Create AAC Version”.

(למי שכתוב “Create MP3 Version” שיכנס לEdit > Preferences > General > Import Settings
ויבחר במקום ב”MP3 Encoder” ב”AAC Encoder”. )

עכשיו יש לכם את אותו שיר פעמיים ברשימה רק שהחדש שנוצר הוא לפי הזמן שקבעתם מקודם. 

סמנו את השיר המקוצר ומחקו אותו. אשרו שאתם אכן מעוניינים למחוק את השיר, אך בחלון הבא שיפתח ישאלו אתכם האם ברצונכם לשמור על הקובץ או לשלוח או לסל המיחזור, ואכן אנחנו רוצים לשמור על הקובץ, לכן נבחר ב”Keep File”.

צעד שלישי – לכו לתקיית הiTunes שלכם, היא נמצאת בתוך “My Music” מי שלא יודע על מה אני מדבר שילחץ על כפתור ההתחל ויבחר ברשימה ב”Music”  \ "מוסיקה".

לאחר מכן הכנסו לתקיה “iTunes” ובתוכה לתקיה "iTunes Media". עכשיו מצאו את התקיה שלרוב תקרא בשם של האלבום או הלהקה שבחרתם. (אם אתם לא מוצאים אז זה יהיה בתוך התקיה “Unknown” ) הכנסו לתקיה עד שתמצאו את קובץ השיר שלכם

צעד רביעי – שנו את הסיומת של הקובץ מ m4a.    ל m4r.

פתחו את הקובץ דרך תוכנת הiTunes.
כעת אתם יכולים לשים לב שנוצרה לכם קטגוריה נוספת בiTunes בשם "Ringtones".
(עדכון: בגרסאות חדשות של iTunes השם השתנה לTones)


הכניסו את הרינגטון לאיפון ע"י סימון V באפשרות "Sync Ringtones".


לסיום אל תשכחו לבטל את ההגבלה של השיר המקורי. ע"י כניסה נוספת לפרטי השיר והסרת הV מ"Start Time" ומ"End Time"

33 תגובות:

  1. איך משנים את סיומת הקובץ מ- m4a ל- ש4ר

    השבמחק
    תשובות
    1. מדוע לא ניתן לשנות שם קובץ למרות שניתן לבצע רישום בלבד ?

      מחק
    2. אני גם מנסה לשנות לקובץ רינגטון ואני משנה בשם ל- m4r וזה משנה רק את השם ולא הופך אותו באמת לקובץ רינג

      מחק
    3. תוריד את התוכנה Format Factory ישנה לך פורמט של כל שיר וסרט לMP4

      מחק
  2. אם יש לי צלצול מוכן, איך אני מוסיפה את תיקיית הרינגטונס תחת קטגוריית המכשיר כדי שאוכל להעתיק אותו? יש לציין שמופיעה לי תיקיית tones שמסרבת לקבל את הצלצול. אשמח לעזרה- תודה :)

    השבמחק
  3. היי ,
    נתקעתי בקטע שצריך להחליף את הסיומת לM4R
    יש מצב לעזרה .?

    השבמחק
  4. היי, נתקעתי בשלב שנוצרה קטגוריה נוספת בiTunes בשם "Ringtones". לא מצליחה למצוא אותה

    השבמחק
  5. אני לא מצליח להגיע לשלב שנוצר Ringtones ... למרות שינוי שם לא משתנה כלום
    בכניסה לקובץ דרך מאפיינים הסיומת של הקובץ נשארת A4a

    השבמחק
  6. לפי מה שאני מבין, הווינדוס שלך מוגדר להסתיר סיומת קבצים ובגלל זה הקובץ נשאר A4a.
    כנס לכאן
    http://windows.microsoft.com/he-IL/windows-vista/Show-or-hide-file-name-extensions
    ועקוב אחרי הפעולות על מנת שתוכל לראות את סיומות הקבצים במחשב.

    בנוסף כמו שאמרתי לDINA, הקטגוריה Ringtones הפכה בגרסה החדשה של אייטונס לTones

    השבמחק
  7. אהלן, נתקעתי בשלב הכי חשוב שלהכניס את הרינגטון למכשיר אין לי באייטונס החדש את האופציה של סימון V באפשרות "Sync Ringtones".
    איפה זה נמצא אם תוכל לכוון אותי ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה צריך להפעיל את אחד הרינגטונים שעשית באייטונס ומאז יהיה לך קטגוריה בשם TONES

      מחק
  8. נתקעתי בשלה השני זה לא מוצא לי את האפשרות הזאת, יש מצב לעזרה ?

    השבמחק
  9. שלום - לא צץ לי קטגוריה של ringtones בתוך האייטיונס - מה עושים? תודה

    השבמחק
  10. אני לא מצליחה למצוא את השיר בתוך תקיית האייטונס בשלב השלישי

    השבמחק
  11. האייטיונס לא נותן לי למחוק את הקובץ החדש מה לעשות?

    השבמחק
  12. אני לא מוצא את הצילצול בהגדרות צלילים
    איפה אני אמור למצוא אותו

    השבמחק
  13. יש אפשרות להשתמש בצלצול שהכנתי בווצאפ ? אני לא מוצאת דרך יש לך הסבר אולי?

    השבמחק
  14. אני לא מצליחה לחפש את השיר מחוץ לחנות האייטונס וכשאני מחפשת בחנות האייטונס אני לא מצליחה ללחוץ עליו בקליק ימני וגם הוא עולה כסף

    השבמחק
  15. היי בשלב שצריך לשנות את הסיומת בקובץ של המוסיקה זה אפילו לא מראה לי את הסיומת בשם תוכלו לומר לי איך לשנות אותה?

    השבמחק
  16. זה לא עובד בנאדם אני עושה הכל וזה לא מופיע בtones

    השבמחק
  17. תודה הרבה זמן אני מנסה לעשות צלילים ועזרתם לי

    השבמחק
  18. הכל עובד, העברתי את הרינגטון לITUNES וסימנתי אותו גם לסנכרון
    אבל הוא לא מגיע לטלפון
    עזרה פליז :(

    השבמחק
  19. למי שבקלות מגדיר כל שיר בכל אורך כצלצול באנדרואיד. מערכת ההפעלה של אפל נראית כזבל אמיתי.ממש תעלומה בעיני איך יש לאפל עדיין מעריצים.

    השבמחק

Real Time Analytics