יום שלישי, 10 במאי 2011

מדריך לאייפון: 10 אפליקציות בחינם שכל אחד חייב לאייפון

קניתם אייפון חדש ולא יודעים מה להוריד? מרגישים שלא ניצלתם את היכולות של האייפון מספיק?
במאמר הבא נסקור 10 אפליקציות בחינם שכל אחד חייב להחזיק באייפון.
Facebook להורדה
האפליקציה שזכתה מקום ראשון בכמות ההורדות בכל העולם. אני לא חושב שבאמת צריך לפרט לכם למה היא משמשת.

Whatsapp להורדה
כל מי שאומר לי שהוא קנה אייפון, האפליקציה הראשונה שאני ממליץ עליה היא הWhatsapp. אפליקציה מספר 1 בחנות האפליקציות הישראלית. האפליקציה בעצם משמשת בתור אמצעי תקשורת מתחרה לSMS רק שהוא בחינם. רצוי לזכור שהאפליקציה משתמשת בחיבור האינטרנט, לכן למי שמוגבל בחבילת גלישה רצוי לעקוב אחר השימוש באינטרנט. היתרון הוא שאפשר להתקין גם על Blackberry  וAndroid וככה לתקשר גם איתם.

אפליקציה מעולה שתופסת תאוצה. האפליקציה משמשת דרך ליצירת שיחות טלפון על גבי האינטרנט בחינם. מומלצת מאוד! (רצוי לברר את חבילת הגלישה!)

אפליקציה מבית היוצר של התוכנה הגאונית שהפכה את דרכי התקשורת העולמיים. מומלץ מאוד לכל מי שמתקשר עם אנשים בחו"ל או מחו"ל.

Camera+ להורדה
אפליקציית מצלמה מעולה, האפליקציה נותנת את האפשרות לצלם תמונות ברצף ללא עיקוב של עיבוד התמונה. בנוסף, לאפליקציה יש יכולות עיבוד תמונה מרשימות ונרחבות, זום דיגיטלי, בחירת פוקוס וחשיפה, אפשרות לרשת בזמן הצילום לנוחות הצלם, Stabilizer אשר יגרום לצילום להתרחש רק עם המצלמה יציבה ועוד מגוון פונקציות נרחבות. לסיכום, אפליקציה מומלצת מאוד שגרמה לי לוותר על אפליקציית המצלמה המקורית.

iLights להורדה
אפליקציה בסיסית מאוד שפשוט מפעילה את הפלאש של המצלמה (אייפון 4) לאורך זמן על מנת להשתמש בפלאש כפנס. בנוסף, ישנה אפשרות לגרום לפלאש להבהב כמו פנסים של האופניים.

אפליקציית הניווט המועדפת עלי מכולן! הWaze  היא לא סתם אפליקצית ניווט, אלה רשת חברתית שלמה. האפליקציה מבוססת על 100% מידע מהמשתמשים, מה שגורם לה להיות האפליקצית ניווט היחידה בעלת אמינות מירבית בזמן אמת. כל משתמש יכול לדווח על שוטר, פקק, תאונה, סכנה בכביש, בעיה במפה או סתם לכתוב קשקוש כלשהו. בנוסף, האפליקציה בעלת ניווט קולי במגוון שפות ולשפה העברית ישנן כמה גירסאות כמו חיקוי של יהורם גאון ושמעון פרס.

Shazam להורדה
קרה לכם שישבתם בפאב, הייתם בחתונה או סתם מסיבה ושמעתם שיר שאהבתם ולא ידעתם איך קוראים לו? האפליקציה הזאת תפתור לכם את הבעיה. ברגע שמפעילים את האפליקציה היא מקליטה מספר שניות וכמעט תמיד מביאה את שם השיר, היוצר , האלבום וכו'.

Downloads Lite להורדה
כל מי שכבר התחיל לגלוש באינטרנט עם האייפון שם לב כי אי אפשר להוריד קבצים מהאינטרנט סתם ככה. האפליקציה הבאה נותנת את אפשרות זאת ומבלי לפרוץ את את האייפון. האפליקציה כבר נבחנה על האתרים הבאים:
RapidShare (Free and Premium Zone), MEGAUPLOAD, Hotfile, Dropbox, GMail attachment, Yahoo! Mail, MobileMe iDisk, videobash.com, break.com
האפליקציה תומכת בקבצי: pdf, doc, xls, ppt, txt, html, rtf, zip, rar, aac, mp3, m4a, m4v, mp4, mov

Google Search להורדה
האפליקציה של האתר הכי חזק בכל העולם כולו. אני לא חושב שאני צריך להסביר יותר מדי מה היא עושה.
אך, האפליקציה כוללת כלים מיוחדים של גוגל לאייפון כמו: Google Goggles, Voice Search, My Location.

תגובה 1:

Real Time Analytics