יום רביעי, 27 באפריל 2011

מדריך לאייפון: איך לעשות ריסטרט לאייפון

האייפון, אייפוד או אייפד שלך נתקע ? סתם עובד לאט או שאתה פשוט סקרן איך עושים ריסטרט?
במדריך הבא תלמד איך לעשות ריסטרט לאייפון שלך.


יש 2 שיטות לעשות ריסטרט.

שיטה ראשונה:
לחץ על הכפתור העליון עד שיופיע הסליידר האדום בחלק העליון של המסך.
החלק את האצבע כמו שפותחים את המכשיר וחכה עד שהאייפון יכבה.
לאחר מספר שניות לחץ שוב על הכפתור העליון של האייפון והמתן עד שהסמל של אפל יופיע ואז המתן מספר שניות עד שהמכשיר יחזור לתפקוד מלא. (לפעמים לוקח קצת זמן עד שהמכשיר חוזר לעצמו אז לא להבהל..)
אם השיטה הזאת לא עבדה נסה את השיטה השנייה.


שיטה שנייה:
לחץ על הכפתור העליון ועל כפתור הבית ביחד למשך 10 שניות לפחות.
התעלם מהסליידר האדום והמתן עד שהלוגו של אפל יופיע והמתן שהמכשיר יפעיל את עצמו מחדש.
מקווה שאחת השיטות עזרה לך לגרום לאייפון לפעול בצורה תקינה.

3 תגובות:

  1. אני רוצה לתת לאחותי את האייפון 6s שלי אבל אני לא זוכרת את הסיסמא לאייפון ואת האפל אי די שלי אין אני עושה ריסטור שהוא יהיה כמו חדש? כאילו שכל האייפון ימחק?אה ואם אני עושה ריסטור על כל האייפון זה מוחק גם את האפל אי די נכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, זה אמור למחוק את כל מה שיש על המכשיר כמו אייפון חדש.

      מחק

Real Time Analytics