יום שלישי, 19 באפריל 2011

אפליקציה מומלצת: BeejiveIM צ'אט פייסבוק באייפון

אפליקציה מומלצת פייסבוק באייפון
אם התנסתם בצ'אט של האפליקציה הרשמית של פייסבוק בטח שמתם לב שהוא לא משהו. החברה Beejive פיתחה לנו אפליקציה מעולה בשם BeejiveIM for Facebook.

אני משתמש באפליקציה הזאת משום שהיא מאפשרת לי להיות מחובר באופן רציף גם אם יצאתי מהאפליקציה. ברגע שמישהו שולח לי הודעה בצ'אט אני מקבל התראה כמו כל SMS רגיל מה שהופך את האפליקציה לנורא נוחה. בנוסף האפליקציה מכילה תכונות כמו האפליקציה הרשמית של העלאת תמונות וסרטי וידאו, כתיבת תגובות סטטוסים ועוד...


דבר חשוב שצריך לשים לב בשימוש בתוכנה הוא שברגע שאתם רוצים להפסיק להיות מחוברים אתם צריכים ללכת ל"More" ולבחור ב"Go Offline".


הורדתי את האפליקציה כבר מלפני חודשיים ואני מרוצה מאוד, מהשכן אני משתמש רק בתכונת הצ'אט שלה.
ציון: 8/10
מחיר: חינם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Real Time Analytics